Friday, September 21, 2007

放弃

放弃

D A
今夜我望着你 
Bm Fm
你眼神似乎在闪躲
G D
是不是你正在躲避
G A
还是我 在有多意

D A
我好想能 
Bm Fm
走进你的面前
G D
可是有点不知所措
G A
我明白 是为了什么

Bm A
我在式着去忘掉
G D
这一切过去的遗憾
G D
你的名字我好想能抛开
G      A D
因为不知不觉已经爱上了你

Bm A
朋友之间我最珍惜
G D
就像是一杯香红老酒
Em Bm
流失了会感到哀痛可惜
G A    D
所以最终我还是选择了放弃

Met her tonight. Didn't get a chance to talk. Just one liner. Had a tune and some thoughts. So just pen down. Think the lyrics are lousy. But as direct as I think. May change the lyrics though but as the way it is.

That is the way things will be. 放弃....

No comments: